Review SvenWarmteTechniek

23 berichten op 5 pagina's
Theo van Geffen
11-01-18 12:42:42
ik heb het Honeywell Evo home systeem laten plaatsen door de mannen van Sven Warmtetechniek..Het systeem regelt iedere ruimte temperatuur onafhankelijk van de thermostaat die in de woonkamer hangt. Het is geen goedkoop systeem maar maakt wel een einde aan het feit dat de thermostaat in de woonkamer alles bepaalt qua.temperatuur.Het was "alles aan,alles uit"Dit systeem heeft onafhankelijke thermostaatknoppen per radiator die je via de regelunit instelt of met de app.op je telefoon.Werkt perfect.
Sven heeft weer een puik stukje werk afgeleverd.­Installatie,­montage en een duidelijke uitleg gegeven.
Die jongens snappen het.
Paola Riet s babyhoek
11-01-18 09:32:35
Al dertig jaar klant, super bedrijf! Maar de kracht van het bedrijf zijn de mensen die er achter staan. Laten je nooit in de steek.En als ondernemer heb je goede dienstverleners nodig.En daarnaast hebben ze super personeel.Gisteren heef zo n kanjer weer gezorgd dat het weer lekker warm in mijn bedrijf is.
Grote klassen, zou Sven aan iedereen aanbevelen.
John en Mary Rietveld
16-11-17 16:13:52
Wij hadden een nieuwe ketel besteld en deze zou 1-12-2017 geplaatst worden, de oude ketel gaf echter voor die tijd compleet de geest. Op 15-11-2017 hebben wij het probleem verteld, dezelfde middag kon de nieuwe ketel geïnstalleerd worden uitmuntende service. De monteurs hebben uitstekend werk afgeleverd, echte vakmensen met liefde voor hun vak. Wij kunnen weer douchen en zitten er weer warmpjes bij.
de Jonge
11-11-17 11:28:38
In vervolg op de eerdere reparaties nu nieuwe combi-ketel laten plaatsen. Eigenlijk eerst later, maar oude ketel viel steeds weer uit (ouderdom), dus weekje vervroegd. Krappe ruimte, maar keurig werk afgeleverd. We zitten er weer warmpjes bij. Heerlijk gevoel en complimenten aan de twee monteurs. Hard gewerkt en netjes opgeruimd. Complimenten.
M. Van der velden
07-11-17 07:29:24
Jongens Top Klasse.
Ik had een afspraak voor de 1e onderhoudsinspectie. Echter bleek al vrij snel dat de boel niet veiling was er een nieuwe cv moest komen. Van een 1e mogelijkheid op 20november toch wat geschoven en maar direct aangepakt. Na een kleine bug op Zaterdag in de thermostaat die ook weer heel snel en netjes was opgelost zit ik er nu weer warmpjes en veiling bij.

Jongens bedankt voor de goeie service!
Tonen: 5  10   20